Повернення та обмін

Умови повернення та обміну

Відповідно Закону України «Про захист прав споживачів» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text), товари, придбані в інтернет-магазині «ECROSS», можна обміняти або повернути протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення.

Повернення товарів належної якості

Повернення або обмін товару можливий за дотримання наступних умов:

  • товар збережено у повному комплекті;
  • має оригінальну упаковку виробника, без пошкоджень;
  • товар не має слідів використання або експлуатації;
  • збережено товарний вигляд і споживчі властивості.

При отриманні товару на складі транспортної компанії, обовʼязково перевіряйте збереження упаковки, а також сам товар в присутності співробітника транспортної компанії. При виявленні недостачі Вам необхідно написати заяву в офісі перевізника.

Важливо! Претензії з приводу: нестачі пар в ящиках, не ті розміри, не ті повтори, кілька пар іншої моделі, інша модель приймаються тільки при огляді товару у відділенні транспортної компанії. Якщо Ви забрали товар додому, претензії не приймаються!

Якщо в характеристиках товару вказані розміри 40-45, а ви отримали 40-44, або не той розмір повторюється, це не вважається браком. Всі розміри вказані на сайті отримані від виробника але не завжди 100% збігаються з реальними.

Ми завжди беремо Вашу сторону в будь-яких суперечках з постачальником, і намагаємося зробити все для комфортної співпраці.

Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок Покупця.

Повернення товарів неналежної якості

Якщо товар має виробничий дефект або істотний недолік, що виник з вини виробника, Покупець має право:

  • обміняти товар на аналогічний, за умови наявності на складі;
  • або отримати повернення коштів на карту або відрахувати від суми при наступному замовленні.

Це право гарантується статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Умови:

  • дефект має бути підтверджений перевіркою або фотофіксацією;
  • товар має бути наданий у повній комплектації з оригінальною упаковкою;

Доставка товару неналежної якості сплачується Продавцем.

Як оформити повернення або обмін

  • надіслати електронний лист на адресу: ecross7km@gmail.com
  • вказати номер замовлення та детальний опис проблеми;
  • додати якісні фотографії пошкодженого товару.

Термін розгляду скарги – 2-5 робочих днів.

Рішення про заміну товару або повернення коштів приймається протягом 1-3 робочих днів.

З усіх питань телефонуйте нам за номерами телефону: (063) 66 61 888 / (063) 66 61 888 - Сб-Чт 08:00 – 18:00 (п'ятниця - вихідний) або пишіть нам на e-mail: ecross7km@gmail.com